Asukokonaisuudet tytön vaatekaapista

 Viime kirjoituksesta onkin aikaa. Jotenkin tuntuu, että on ollut aika kuitti ja voimavarat vain vaatinut elpymistä. Oli pieni jakso tuossa Instagraminkin puolella ettei oikein tahtonut irrota postauksia ja tuntui tahmealta päivittää. Tänään kuitenkin tein Instagramin puolelle postauksen. Kokosin asukokonaisuuksia tytön vaatekaapista ja halusin postauksen tehdä myös tänne!  Kaikki vaatteet ja asusteet on Second Handina.


Nyt yritän tehdä pienen ryhtiliikkeen ja aktivoidun täälläkin. 


Meidän perheessä käytettynä ostetut vaatteet on yleinen näky jokaisen perheenjäsenen päällä. Minä oikeastaan huolehdin meidän taloudessa vaatetuksista, jopa miehen (pääosin ja mielipidekin otetaan huomioon 😆). 

Mulle käytettynä ostaminen on niin luontaista, että enemmän mä olen kaupassa hukassa, kuin kirpputorilla. Mä en vaan osaa hakea kaupasta mitään ja harvemmin edes mitään kivaa löydänkään.

Oon myös todennut, että käytettynä saa aivan yhtä hyvää ja kunnollista pienemmällä rahalla, joten miksi laittaisin rahaa vaatteisiin jotka lapsilla menee sen oman hetken. Saan ne myös käytettynä ja laadukastakin. 

Kokosin tänään tyttären kaapista muutamat asukokonaisuudet. 

Kävitkö muuten jo Instagramin puolella katsomassa? 

Nyt, kun hän lähenee kouluikää, niin hain vaatteissa myös vähän isomman tytön fiilistä ja hän piti kovin näistä yhdistelmistä. Sain jopa suostuteltua hänet mallikseni ja hän kyllä tykkään olla kameran edessä. 

Mikä alla olevista asuista on sun lemppari? 


  Farkkutakki Pomp De Lux 
  T-paita Zara 
  Housut H&M 
  Kengät Vans
  Aurinkolasit H&M 

Neule Mayoral 
  laukku H&M 
  Farkkuleggarit H&M

Farkkumekko Benetton
  Valkoinen pitsiliivi Vintage Stories
  Laukku Karl Lagerfeld
  Kengistä en löydä merkkiä



                                                ❤Annika 



Kommentit

Suositut tekstit